Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při prodeji zboží prostřednictvím e-shopu provozovaného firmou Mellow hills.

2. Identifikace prodávajícího
Prodávající: Mellow hills
IČ: 74321056
Sídlo: Řásná 86, 58856
Telefon: 603 875 158
Email: info@mellowhills.cz

3. Objednávka a uzavření smlouvy
Kupující může objednat zboží prostřednictvím e-shopu. Smlouva o koupi je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím.

4. Cena a platební podmínky
Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. Kupující může zaplatit platební kartou, převodem na účet nebo jinými způsoby uvedenými v e-shopu.

Při platbě kartou - platební bránou web využívá službu Comgate a.s.

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

5. Dodací podmínky
Zboží je dodáváno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce. Doba dodání je obvykle do 5 pracovních dnů, pokud není uvedeno jinak.

6. Právo na odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží.
Odstoupení musí být prodávajícímu sděleno písemně (email, dopis).

7. Reklamace a záruka
Kupující má právo na reklamaci vadného zboží dle platných zákonů. Reklamace lze uplatnit na kontakty prodávajícího.

8. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje kupujících jsou zpracovávány v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR. Podrobnosti jsou uvedeny v dokumentu „Ochrana osobních údajů“.

9. Řešení sporů
Veškeré spory vzniklé z nákupu budou řešeny především dohodou. Pokud nedojde k dohodě, spory se řeší příslušným soudem České republiky.

10. Závěrečná ustanovení
Tyto VOP jsou platné od 19.5.2025

 

Reklamační řád

1. Reklamační právo
Kupující má právo uplatnit reklamaci vadného zboží v zákonné lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

2. Postup reklamace
Reklamaci je nutné podat písemně na email info@mellowhills.cz nebo telefonicky na číslo 603 875 158.

3. Vyřízení reklamace
Prodávající se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího obdržení.

4. Způsob vyřízení
Kupující má právo na opravu zboží, výměnu nebo vrácení peněz dle platné legislativy.

5. Výjimky
Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození způsobené nesprávným používáním.


Dodací podmínky

1. Dodací lhůta
Zboží je obvykle dodáno do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

2. Způsob doručení
Zboží je doručováno prostřednictvím přepravních služeb na adresu uvedenou kupujícím.

3. Cena dopravy
Cena dopravy je uvedena v objednávce a je kalkulována podle zvoleného způsobu doručení.

4. Převzetí zboží
Kupující je povinen převzít zboží od přepravce a zkontrolovat jeho stav při převzetí.

5. Nedoručení
V případě nedoručení zboží je kupující povinen neprodleně kontaktovat prodávajícího.